Субота, 28 Вересня, 2024

IT-стартап ANNA з Ужгорода

Багато хто асоціює стартап з якимось маленьким додатком, який зроблений невеликою групою школярів. Це й не дивно, адже люди, не пов’язані з темою стартапів, не можуть дати адекватну оцінку цьому явищу. Насправді стартап найчастіше – це великий проєкт, який вирішує деякі завдання користувача. У стартап можуть вкладати десятки мільйонів доларів, якщо ідеї справді потрібні кінцевому споживачеві. В Ужгороді теж є свої команди зі стартапів, які створюють ідеї. Одним із таких стартапів є додаток ANNA. Як виникла ідея? Що робить ця програма? І хто стоїть за додатком ANNA? Про це і йтиметься у статті на uzhhorodfuture.com.ua.

Стартапи після початку війни

За результатами досліджень, близько 18% опитаних стартапів розпочали свою діяльність саме з початку повномасштабної війни порівняно з 2% традиційних бізнесів України. Це й не дивно, адже за кризових часів війни традиційному українському бізнесу важче продукувати ідеї та впроваджувати нові проєкти порівняно зі стартапами.

ANNA є якраз стартапом, створеним під час війни, який прийшов на заміну інших додатків. Більше того, близько 69% опитаних українських стартапів знаходяться разом з ANNA на початковому етапі розвитку. На момент 2023 року в ці 69% входить: 10% стартапів залучені у формуванні бізнес-ідеї, 25% почали продавати свої товари або надавати послуги, 25% намагаються залучити інвестиції для зростання і близько 9% у пошуку початкових інвестицій.

Що таке ANNA?

ANNA – це мобільний додаток, де підприємці у сфері послуг отримують програму управління бізнесом та кілька способів для створення візитів онлайн для своїх клієнтів, а користувач зі свого боку може знайти потрібного майстра, переглянути його відгуки, рейтинг та записатися на процедуру лише за кілька хвилин.

Підприємці мають всю необхідну інформацію про візити клієнтів. Вони можуть відстежити свої доходи, скоригувати графік та поспілкуватися з користувачами. Користувачеві ця програма стане в пригоді, якщо він хоче знайти для себе нотаріуса, адвоката, замовити клінінг, найняти бухгалтера або записатися на косметичні процедури. При цьому додаток повідомляє, коли та на яку послугу людина записана.

Поширеність програми

Насправді, CEO-стартапер Юрій Балога говорив, що виношував ідею створити подібний сервіс давно, і коли почав аналізувати, що з подібного вже доступно користувачам, зрозумів, що цей ринок наповнений сервісами із російським корінням. Тоді чоловік вирішив діяти та створити власний додаток, яким би користувалися українці.

З перших днів додатком ANNA користуються сотні бізнесів та користувачів, а при його створенні було зроблено все, щоб він був максимально простим та зрозумілим для кожного. Автори на своєму пресрелізі говорили, що надихалися вони додатоком Booksy. Щоправда, цей додаток має величезну проблему, а саме те, що бізнес використовує одну програму, а користувачі іншу. ANNA поєднує ці моменти, адже власник бізнесу також може звертатись за послугами до інших користувачів. Саме тому ANNA включає обидві функції.

Це значно спрощує комунікацію та закриває безліч питань в одному додатку та в декілька кліків. За перші 3 місяці додатоком ANNA лише завдяки природному приросту клієнтів скористалися цілих 280 бізнесів. У ці ж три місяці було створено 2500 записів. Щодня у додатку створювалося щонайменше 25 записів.

В Україні дуже великий та перспективний ринок. В країні близько 900 тисяч користувачів. З огляду на те, що 70% ринку не зайнято, якщо додаток увійде хоча б у 5% вільного ринку та із середнім чеком у 20 доларів, хоча у конкурентів ця сума досягає 32 доларів, то місячний прибуток стартаперів становитиме 900 тисяч доларів на місяць.

Що дає ANNA простому користувачеві, а що бізнесу?

Перш за все, варто відзначити, що це мобільний додаток, як CRM-система для управління бізнесом та створення візитів онлайн.

Одним із найпоширеніших способів, який використовують фахівці для запису клієнтів, є соціальні мережі. Враховуючи, що багато бізнесів розміщують у своїх соціальних мережах вебпосилання для запису, то творці ANNA зробили таку функцію всередині самої програми.

Основною функцією ANNA є онлайн-бронювання. Цю дію користувач може зробити як із програми безпосередньо, так і з вебпосилання. Також у доступі є електронний блокнот, де людина може бачити свій графік записів, зайнятість та отримувати важливі повідомлення. Якщо підприємець створив запис, а клієнт не має додатка, то він отримає повідомлення про запис на свій мобільний телефон. Більше того, за 2 години до візиту клієнту приходить нагадування про запис. А у випадку, якщо у клієнта є додаток, йому прийде повідомлення за день до запису, за 2 години до нього і безпосередньо в момент початку.

ANNA є двомовним додатком. Окрім української мови, в неї вбудовано також англійську. Звичайно ж, у пріоритеті в розробників Україна, але оскільки з початком повномасштабного вторгнення багато українців виїхали за кордон, то їм ANNA може також стати корисною. В розробників у планах максимально популяризувати додаток в Україні, але в далекому майбутньому, як вони самі відзначають, вони вийдуть на закордонний ринок.

Процедура запису послідовна, але що відбувається після того, як візит був закінчений? Після того, як клієнт отримав послугу, підприємець натискає на кнопку “завершити” і в цей момент відбувається процес оплати, яка фіксується в додатку. У майбутньому можна буде простежити всю історію з клієнтом: чи скористався він послугою, чи скасовував візит, скільки разів він був присутній і коли саме. Після закриття ордера фахівець може переглянути в додатку і свій фінансовий звіт. Це зручно для підприємця, адже він може переглянути скільки коштів він отримав і які саме послуги він надав (така функція дуже корисна для тих, хто на сайті надає кілька послуг). Щоб фінансова аналітика була повною, згодом буде додана кнопка витрат.

Також у додатку впроваджують штучний інтелект, завдання якого максимально заповнити час фахівця, особливо в тому випадку, якщо користувач скасував запис за кілька годин до початку. Але корисним буде штучний інтелект ANNA не лише для бізнесу, а й для звичайних користувачів. У програмі можна буде знайти інформацію про те, куди людина ходить на ту чи іншу процедуру. Через деякий час програма надішле повідомлення, що настав час записатися на процедуру до майстра, до якого людина ходить. Додаток надішле повідомлення, що в улюбленого майстра є, наприклад, завтра запис і за натисканням однієї кнопки можна записатися. Також одна з функцій, як працюватиме штучний інтелект в ANNA – це знижки на послуги в особливих випадках. Наприклад, якщо запис один з клієнтів скасував запис, а фахівець у процесі роботи ще не побачив відміну – ANNA запропонує дати знижку на послугу у цей проміжок часу. Команда, яка працювала над створенням ANNA, продумувала все до найдрібніших деталей та з урахуванням побажань користувачів та українського бізнесу.

Додаток ANNA створювалася цілих півтора року. Починалося все з маленької команди із семи осіб. Зараз це велика команда розробників, яка щодня працює над додатком. ANNA постійно допрацьовують, щоб зробити його ще більш зручним для кінцевого користувача.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.